Handelsbetingelser
Generelle betingelser
Disse handelsbetingelser gælder for alle aftaler mellem Roed Service ApS og kunden om levering af tømrerarbejde og haveservice.
Tilbud og accept
Alle tilbud er uforpligtende og gælder i 30 dage fra udstedelsesdatoen, medmindre andet er angivet. En aftale anses for indgået, når kunden har accepteret tilbuddet skriftligt eller mundtligt.
Priser og betaling
Alle priser er angivet eksklusiv moms, medmindre andet er anført. Betaling skal ske inden 14 dage efter fakturadato. Ved forsinket betaling påløber renter i henhold til renteloven.
Levering og udførelse
Vi bestræber os på at overholde aftalte leveringstider. Forsinkelser, der skyldes forhold uden for vores kontrol, kan ikke medføre erstatningsansvar.
Reklamation og garanti
Reklamationer skal fremsættes skriftligt inden for rimelig tid efter, at fejlen er eller burde være opdaget. Vi yder 5 års garanti på håndværksarbejde i henhold til Almindelige Betingelser for Arbejder og Leverancer i Bygge- og Anlægsvirksomhed (AB 18).
Ansvar
Vores ansvar er begrænset til direkte tab og kan ikke overstige det fakturerede beløb for det pågældende arbejde. Vi er ikke ansvarlige for indirekte tab, herunder driftstab eller tabt fortjeneste.
Force majeure
Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser eller manglende opfyldelse af aftaler, der skyldes force majeure, herunder naturkatastrofer, krig, strejke eller andre forhold uden for vores kontrol.
Fortrydelsesret
For forbrugere gælder fortrydelsesretten i henhold til forbrugeraftaleloven. Fortrydelsesretten gælder dog ikke for arbejde, der er påbegyndt efter kundens udtrykkelige ønske.
Tvister
Eventuelle tvister søges løst ved forhandling. Hvis dette ikke er muligt, afgøres tvister ved danske domstole efter dansk ret.
Kontakt
Spørgsmål til disse handelsbetingelser kan rettes til:
Roed Service ApS
[Kontaktoplysninger]