Handelsbetingelser

Generelle betingelser

Disse handelsbetingelser gælder for alle aftaler mellem Roed Service ApS og kunden om levering af tømrerarbejde og haveservice.

Tilbud og accept

Alle tilbud er uforpligtende og gælder i 30 dage fra udstedelsesdatoen, medmindre andet er angivet. En aftale anses for indgået, når kunden har accepteret tilbuddet skriftligt eller mundtligt.

Priser og betaling

Alle priser er angivet eksklusiv moms, medmindre andet er anført. Betaling skal ske inden 14 dage efter fakturadato. Ved forsinket betaling påløber renter i henhold til renteloven.

Levering og udførelse

Vi bestræber os på at overholde aftalte leveringstider. Forsinkelser, der skyldes forhold uden for vores kontrol, kan ikke medføre erstatningsansvar.

Reklamation og garanti

Reklamationer skal fremsættes skriftligt inden for rimelig tid efter, at fejlen er eller burde være opdaget. Vi yder 5 års garanti på håndværksarbejde i henhold til Almindelige Betingelser for Arbejder og Leverancer i Bygge- og Anlægsvirksomhed (AB 18).

Ansvar

Vores ansvar er begrænset til direkte tab og kan ikke overstige det fakturerede beløb for det pågældende arbejde. Vi er ikke ansvarlige for indirekte tab, herunder driftstab eller tabt fortjeneste.

Force majeure

Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser eller manglende opfyldelse af aftaler, der skyldes force majeure, herunder naturkatastrofer, krig, strejke eller andre forhold uden for vores kontrol.

Fortrydelsesret

For forbrugere gælder fortrydelsesretten i henhold til forbrugeraftaleloven. Fortrydelsesretten gælder dog ikke for arbejde, der er påbegyndt efter kundens udtrykkelige ønske.

Tvister

Eventuelle tvister søges løst ved forhandling. Hvis dette ikke er muligt, afgøres tvister ved danske domstole efter dansk ret.

Kontakt

Spørgsmål til disse handelsbetingelser kan rettes til:
Roed Service ApS
[Kontaktoplysninger]